Sign up with your email address to be the first to know about new products, VIP offers, blog features & more.

Nový Rok , nový štart – moje prvé lety

Posted on 2

V prvom rade prajem dodatočne Šťastný Nový rok !

Ja si svoj budem pamätať navždy. Hovorí sa „Ako na Nový rok, tak po celý rok“  .

Düsseldorf

Presne si pamätám, ako mi v telefóne blikol mail, že 27.decembra letím do Nemecka a mám sa zbaliť na dva týždne. Celý čas som na to čakala, ale už keď to prišlo, chcela som sa skryť pod vianočný stromček hah.  Stihla som si užiť vianočnú večeru a 25 večer som už cestovala do Bratislavy, pretože som sa chcela vyspať a 26.kľudne zbaliť.

Taxikár ma vysadil s dvomi mega ťažkými kuframi pred bytom so slušnou otázkou na konci – „Treba vám pomôcť ?“Keby sme mali byť vždy úprimní, moja odpoveď by znela nejak takto :“ Hej, treba, ale na tretie poschodie, kde nie je výťah, diks. “ Nabudúce natočím video, ako tie kufre ťahám hore schodmi, stojí to za to. Susedia oproti zo mňa majú vždy show, asi začnem vyberať vstup 😀

Ráno som sa už zbalená dostavila na firmu, kde sme stretli ďalšiu posádku, ktorá odchádzala na lety. Závidela som im, že majú všetky „skúšky“ už za sebou a môžu lietať. No nič, ja a dve kolegyne sme sadli do auta ,ktoré nás odviezlo na letisko do Viedne, a odtiaľ sme leteli do Nemecka, kde sme si dali kávu a taxíkom sa dopravili na hotel.

Konečne sme boli na izbe,  keď mi pípla správa od kolegyne Evky odvedľa :

Na druhý deň ráno som mala svoj prvý „skúšobný“ let so super inštruktorom.  Bolo to super stresujúce, všetka teória mi však veľmi pomohla, tých 6 týždňov na tréningu nebola strata času.  Ako som tak stála v kabíne , všetko do seba začalo zapadať. Na druhý deň som mala voľno a to som využila na doučenie sa teórie . V sobotu bol pre mňa a kolegyňu Sofi veľký deň- line check. Overenie, či sme pripravené na to, aby sme sami operovali lety, či už po teoretickej alebo praktickej stránke. Úspešne sme to zvládli a všetok stres konečne opadol.  Neskutočná úľava, že máte v ruke licenciu a ste súčasťou Explore family 😛 Ešte v ten večer sme to patrične oslávili, haha. Bol to super večer, stretli sme sa dole na recepcii a oslávili Dávida, ktorý mal vtedy meniny. A oslavovali sme ho až do rána, aj keď už dávno spal :-DD

Silvester, 31.december, zobudili sme sa a dohodli, že pôjdeme do mesta osláviť nový rok cez deň, pretože v noci sa potrebujem vyspať na ranný let. Bol to úplne top deň, užila som si ho viac ako nejakú nočnú párty, ďakujem 😉 Dokonca som si splnila malý „sen?“ – Ferris Wheel .

Večer sme si s posádkami na recepcii zaželali šťastný nový rok a ráno sme už v uniformách vítali pasažierov.

Tento dátum si budem pamätať navždy.

1.1.2018 ,pondelok,  môj prvý oficiálny let, prvý deň  oficiálne letuška, doslova začiatok všetkého. A skvelá posádka, lepšiu som si ani nemohla priať 🙂  Leteli sme z Düsseldorfu – Fuerteventura (kanárske) -Tenerife a naspäť do Düsseldorfu.